niedziela, 16 lutego 2014

Kotek, który nie chciał mnie opuścić

Bardzo spodobało mi się wyzwanie w Kreatywnym Kufrze pt. "Alicja w Krainie Czarów".
Uwielbiam Kota z Cheshire, a szczególnie jego uśmiech! Przez bardzo długi czas miałam z nim tapetę na ekranie monitora, codziennie rano witał mnie wyszczerzonymi w tajemniczym uśmiechu zębiskami.
Postanowiłam więc zrobić Kota oraz jego uśmiech ;) Niestety, jak widać z obrazka poniżej, z zamiarów został sam Kot,  a uśmiech zniknął jako pierwszy...
To moje pierwsze zmagania z haftem koralikowym "połaciowym", dotąd nie zahaftowywałam większych przestrzeni. Niestety widać, gdzie rozpoczynałam pracę ;) Ale za to później było już tylko lepiej... :)
Długo wahałam się, czy wystawić go na wyzwanie, właśnie z  powodu tych niedostatków technicznych, ale pewna  emocjonująca dla mnie historia sprawiła, że zmieniłam zdanie.
Otóż... zgubiłam ten wisior jeszcze zanim zdążyłam mu zrobić jakiekolwiek zdjęcie! Przyszłam do pracy.. a wisiora nie ma, tylko smętnie dyndające zakończenie rzemyka...  Byłam niepocieszona, bo mimo wszystko podobał mi się bardzo! Cały dzień w pracy zastanawiałam się, czy robić nowy, czy zupełnie odpuścić... I otóż, wracam ci ja do domu, wjeżdżam na parking, chcę zaparkować... i w świetle reflektorów coś mignęło mi przed maską. Zatrzymałam się w połowie parkowania, wysiadłam, poszłam sprawdzić - i oto mój miły, kochany, magiczny! Leży sobie trochę zmoknięty na betonie, czeka  na mnie...! Grzeczny Kotek!!! Wyszedł na spacer, ale wrócił :))
Widocznie chciał wziąć udział w wyzwaniu!!!

Praca częściowo inspirowana przepięknymi kocimi wisiorami  Olgi Szumiłowej. 




Zgłaszam ją w wyzwaniu Kreatywnego Kufra "Alicja w Krainie czarów" .



24 komentarze :

  1. Hello:
    KOTTE JEST PIEKNE:-))
    Wspanialy pomysl-cos innego-cos oryginalnego.
    Kocio caly w koralikach-przesliczne beading embroidery.
    Swietne kolory,mile otoczenie kotka-medalionik ponosilabym,ojjj,ponosilabym serdecznie!
    Pozdrawiam baardzo kocio:-))
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Halinko! Chyba spróbuję zrobić mu braciszka ;)

      Usuń
  2. Przepiękny jest ten wisior, bardzo magiczny! powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Ale konkurencja taka, że nie mam szans! :))

      Usuń
  3. Piękny! Spuper pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, jest boski. Świetny! A przygoda dodaje mu niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! Fakt, Kotek przygodowy wielce. :)

      Usuń
  5. Ale miałaś przygodę! :D A wisior świetny, no i przecież oglądałam go na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł, naszyjnik jest wyjątkowy. A ja, fanka kotów, jestem nim zachwycona. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie fankę kotów! Ja też należę do tego zacnego grona :))

      Usuń
  7. Wspaniały :) super pomysł, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne połączenie kota i wzorów koralikowych. Przepięknie połączyłaś kolory. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki cudny! Pomysł i wykonanie po prostu mistrzowskie:) A motyw tym bardziej na czasie bo dziś ponoć Dzień Kota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, kto wymyślił święto kota? Chyba nie koty, bo porządny kot świętuje codziennie... mrrraauuu!

      Usuń
  10. Gdzie można kupić twoje prace??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasadniczo, na górze strony są dyskretnie ukryte linki do galerii, w których coś tam wystawiałam, ale ostatnio żadna z moich dłubanek nie leżała u mnie w szufladzie na tyle długo, żeby ją wstawić do galerii... :))) Z czego się oczywiście niezmiernie cieszę i nieodmiennie tym zdumiewam!

      Usuń
  11. Kot jest fenomenalny, taki jak trzeba, czyli tajemniczy z dyndającym ogonem - cudo !

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDO. WoW. Jestem zauroczona tym kotem!!!! Przepiękny wisior.

    OdpowiedzUsuń