piątek, 15 maja 2015

Lubię wymianki :)

Dawno mnie tu nie było....
Dlatego, przede wszystkim, że mało się u mnie działo koralikowo.
Zaczął się sezon ogrodowy, więc wszystkie siły kieruję na ten odcinek... ;)
Wzięłam jednak ostatnio udział w facebookowej wymiance - łańcuszuku. Ja  dostałam od Ani takie śliczne świeczniki /zdjęcia autorki, ponieważ moim nie sprzyjały warunki pogodowe/,



natomiast ja zrobiłam dla Ani - Klejnotki taki naszyjnik:
Jak widać w tym łańcuszku zebrały się same Anie... :)))






Tak mi się spodobał ów naszyjnik, że dla siebie zrobiłam  podobny, tylko w fioletowej tonacji. Ale fotek mu jeszcze nie  zrobiłam chociaż chodzę w nim bardzo często ... :)

4 komentarze :

  1. Naszyjnik fantastyczny!!! Mam nadzieję, że świeczniki przypadły do gustu.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały zarówno naszyjnik, jak i świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. MATKO KOCHANA, JAKI PIĘKNY!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Do you need free Facebook Likes?
    Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń