sobota, 14 stycznia 2012

Koraliki, koraliki...

Jak szybko ten czas leci... Zaniedbałam bloga na ponad miesiąc! Praca, praca i praca... ale cały czas wieczorami coś tam powolutku dłubałam :))).
Najbardziej,  jak "gupia" cieszę się z malutkich kolczyków z kuleczek z Toho, miedzi i elementów w kolorze miedzianym:


Hurra!! I udało mi się w końcu wytopić kuleczki na miedzianym drucie :)))

Powstało, rzutem na taśmę, jeszcze kilka bransoletek z Toho 8/0 w kolorze Transparent Crystal, którego mam caaaaaałą furę:

i dwie bransoletki z wzorkami z Toho 11/0.  Druga nie chciała dać się  sfotografować, nieśmiała taka ;)


I jeszcze kilka innych tworków, ale będę dozować sobie wpisy na blogu. Nie można przecież tak od razu wszystkiego wywalić, jak kawę na ławę...

I jeszcze może mi ktoś podpowie, dlaczego fotki mam zaróżowione? Ze wstydu chyba, że takie okropne wyszły?! Brrr! Ale lepszych na razie nie mam siły robić...

9 komentarzy :

  1. no piękne piękne... a w szczególności ta ostatnia bransoletka bo pasuje na pierwszy rzut oka do kolców...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne te bransolety, a ostatnia "wężowa" jest boska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bransoletki :) mnie podobają się pastelowe najbardziej :) niczego nie ujmując wężowej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bakcyl wężowo -koralikowy się szerzy.Fantastyczne kryształowe węże:)A i ostatnia bardzo przyjemna w fajnisty delikatny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne :) uwielbiam takie bransoletki :) Właśnie się przybieram jakąś sobie zrobić :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam się do sznurów z transparentów - twoje są super! Swietny efekt!

    A zarózowienie mozesz zmienic obniżając temperaturę zdjęcia. Jeśli nie wiesz jak to zrobić - napisz do mnie;)

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też baaardzo podobają się kolczyki.
    a bransoletki wyszły Ci naprawdę ciekawe - takie "oszronione".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ostatnio taśmowo tworzę te szydełkowo-koralikowe węże :) Ta ostatnia bransoletka ze wzorkiem bardzo mi się podoba, świetne kolory i w ogóle cud! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te bransoletki! a w Twoim wykonaniu są piękne! wszystkie Twoje prace robią na mnie ogromne wrażenie, gdyż są bardzo dopracowane :)

    zapraszam do siebie pasjecucy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń