niedziela, 13 stycznia 2013

Jako że dopadło mnie właśnie zapalenie krtani, to gadać nie mogę, za to paluszkami jeszcze ruszać mogę ;)
Wymyśliłam więc taki oto wzór na oplecenie rivolek:
i jeszcze jedne, w czerni, odrobinkę zmodyfikowane ;)
 I na koniec, jakiś czas temu zrobione kulko-kostki. Nie pamiętam jak się ta figura geometryczna nazywa, jako że geometrię miałam baaardzo dawno temu :))).  Niedawno doczekały się nareszcie bigli. w złotym kolorze. Fajnie się je plecie, więc pewnie jeszcze kilka egzemplarzy powstanie.


7 komentarzy :

  1. Bardzo dajny wzór, kolczyki wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle zachwycają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten wzór. Podoba mi się, że wśrodku zostaje gwiazdka. Czyżbyś przekonała się do 15/0?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Panią,
    jestem pod wrażeniem Pani prac. Są niezwykle estetyczne i kobiece. Jesli byłaby Pani zainteresowana współpracą - proszę pisac na e-mail
    redakcja@awangardastyle.pl

    z wyrazami szacunku
    edakcja Awangarda Style

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń